[OSM-talk-nl] Fietspadenkots

| RBPvanWEPEREN | mail at vanweperen.nl
Sat Dec 27 17:33:18 UTC 2008

Dames en heren van Open Streetmap,

Met interesse lees ik altijd jullie correspondentie. Met de introductie
van het woord 'Fietspadenkots' hebben jullie me dunkt een nieuwe
mijlpaal bereikt; met een beetje mazzel halen jullie met dit woord de
Van Dale.
Verder wil ik jullie danken voor de introductie in de wondere wereld van
het mappen, taggen en tracken. Helaas is mijn bijdrage van zeer
bescheiden aard gebleken: ik heb slechts een dag straten verzameld in
een buitenbuitenwijk van Rotterdam, maar heb toen wel het nut en het
plezier van Openstreetmap zeer intensief beleefd.

Hopelijk kan ik in 2009 nog een keer met jullie op stap.

Groeten,

Robert

--
RBPvanWEPEREN | mobile office # 06 – 534 05 292 | www.vanweperen.nl