[OSM-talk-nl] Fietspadenkots

Matthijs Benschop matthijs.b at xs4all.nl
Sat Dec 27 22:06:24 UTC 2008

Op Sat, 27 Dec 2008 18:33:18 +0100, schreef | RBPvanWEPEREN |:

> Dames en heren van Open Streetmap,
>
> Met interesse lees ik altijd jullie correspondentie. Met de introductie
> van het woord 'Fietspadenkots' hebben jullie me dunkt een nieuwe
> mijlpaal bereikt; met een beetje mazzel halen jullie met dit woord de
> Van Dale.

Oh oh.. Ik schaam mij meteen :(

Maar dit is voor mij een manier om de explosie van lelijke fietspaden
over de hele map uit te drukken. Zei het met wat extra spreekwoordelijke
kracht. Niet dat het correct is om deze bewoording te gebruiken op een
mailing. Mijn excuus daarvoor. Met als smoes dat het waarschijnlijk met
mijn leeftijd te maken heeft...