[OSM-talk-nl] Fietsroutenetwerk-punten automatiseren?

Joris Meijerink meijerink at gmail.com
Thu Feb 7 13:45:57 UTC 2008

> Voor mij al te laat ;)

Klopt, maar van dhr van Genugten hebben we ruim 3000 nodes, als we dat
zouden kunnen automatiseren voor 80% van de nodes zou dat veel werk
schelen.

> Zoals ik via IRC al aangaf is het in Twente zo dat veel wegen nog
> ingetekend moeten worden, ik denk dat ik zo 20% van de lengte erbij heb
> getekend.

Dit gaat in eerste instantie alleen om de nodes, de verbindingen tussen
de nodes is weer een ander verhaal. Dan heb je gps punten langs een
osm-way dat lijkt me nog moeilijker te automatiseren.