[OSM-talk-nl] Fietsroutenetwerk-punten automatiseren?

Rob rob at coolbegin.com
Thu Feb 7 14:17:14 UTC 2008

ik zou wel eens een tooltje kunnen schrijven om de beste node binnen 5m te
vinden (uit een nl.osm)
en dan een modify osm file wegschrijven die je met josm kunt uploaden..
is alleen een tag toevoegen op een bestaande node, of indien geen bestaande
node gevonden een nieuwe node aanmaken

Op 07-02-08 heeft Joris Meijerink <meijerink at gmail.com> het volgende
geschreven: