[OSM-talk-nl] Fietsroutenetwerk-punten automatiseren?

Rob rob at coolbegin.com
Wed Feb 13 15:17:58 UTC 2008

ik heb de delta eens op 0.0002 gezet (+-22m) om meer "hits" te krijgen, nu
worden 1131 van de 1701 waypoints (66%) aan een bestaande node gehangen. ik
vind het wel vreemd want ik zou verwachten dat de meeste knooppunten wel op
een bestaande weg zouden liggen.. nog eens nakijken, bij 0.0001 is het
trouwens 780 waypoints (45%)

tja al reeds ingevulde nodes kunnen we of overslaan, of vervangen.. hoort
dezelfde info in te staan
ik stel ook voor om de volledige naam van de waypoint in de node erbij te
doen als referentie naar de bron, nog een tag verzinnen..

josm vraagje: weet iemand of je in de josm change file alle bestaande velden
moet opnemen van een node of mag je volstaan met id en dan de extra toe te
voegen velden, ik denk dat ik alle velden moet meegegeven anders weet hij
vast niet welke tags weg moeten

Op 13-02-08 heeft Joris Meijerink <meijerink at gmail.com> het volgende
geschreven: