[OSM-talk-nl] Enschede Party

Lambertus osm at na1400.info
Fri Feb 22 10:49:57 UTC 2008

Het is zo'n beetje een week na de party en ik ben erg benieuwd wat er
allemaal met JROnline besproken is (wat betreft de tile server). Is er
ergens een klein rapportje te vinden of gaat iemand dat nog maken?

Mijn vragen:
Komt er een andere tile server? Zo ja, wat? Mag die server ook gebruikt
blijven om Garmin kaarten te serveren? Is het ook handig/toegestaan om
de kaarten ook op die server te gaan maken (vergt vooral veel CPU power)?

Alvast bedankt.