[OSM-talk-nl] Enschede Party

Lambertus osm at na1400.info
Fri Feb 22 14:53:03 UTC 2008

Dag Jo,

Ik heb je vraag op talk zien staan maar ik kan daar niet zoveel over
zeggen aangezien ik niks van Mapnik dan wel Osmarender afweet. Ik hou me
voornamelijk bezig met Garmin kaarten en dat heeft niks van doen met het
renderen van tiles voor een webserver.

Maargoed, zoals op de talk list ook al gezegd is: Volgens mij is een
AMD64 prima voor niet al te grote gebieden en gebruikers (mapnik renderd
on-the-fly) maar zoals voor zoveel geldt: meer is beter. Zie het eerst
eens aan en als het je niet snel genoeg gaat kijk dan wat je nodig hebt
(meer CPU power or meer ram of beide) ofzo.