[OSM-talk-nl] Tileserver op Nederkaartblog

Sander Hoentjen sander at hoentjen.eu
Thu Jan 10 17:56:02 GMT 2008

Ik was van plan ook zondag te komen, met nog iemand van JR Online, nu
komt het ons beide helaas erg slecht uit.
De keer dat ik Met Raoul van JR Online in Amsterdam ben geweest is er
eigenlijk afgesproken dat JR Online een SAN Server in zou richten, met
het idee dat we de systeemeisen hiermee makkelijker zouden kunnen
vaststellen.
Ik denk dat het tijd is voor een volgende stap, JR Online is wel bereid
een dedicated server te sponsoren, bijvoorbeeld om de tiles te serveren,
met daarnaast een andere render server. Omdat we er zondag helaas niet
bij kunnen zijn mag ik jullie uitnodigen op ons kantoor in Enschede,
misschien leuk om dit te combineren met een mappingparty binnenkort?

Sander