[OSM-talk-nl] Tileserver op Nederkaartblog

Foppe Benedictus foppe.benedictus at knkv.net
Fri Jan 11 08:05:28 UTC 2008

Sander Hoentjen schreef:
> [...]
| eigenlijk afgesproken dat JR Online een SAN Server in zou richten, met
| het idee dat we de systeemeisen hiermee makkelijker zouden kunnen
| vaststellen.
| Ik denk dat het tijd is voor een volgende stap, JR Online is wel bereid
| een dedicated server te sponsoren, bijvoorbeeld om de tiles te serveren,
| met daarnaast een andere render server. Omdat we er zondag helaas niet
| bij kunnen zijn mag ik jullie uitnodigen op ons kantoor in Enschede,
| misschien leuk om dit te combineren met een mappingparty binnenkort?

Ik vond JR Online wel al bekend voorkomen... Nu weet ik waarvan, het
logo dat ik tegen kom als ik naar de sporthal fiets... :)
Maar ik ben zeker voor een mappingparty in Enschede! Ik wil dan wel
kijken of er een goed nog te mappen iets is (sowieso over de grens
wel..) en die kant van de 'organisatie' op me nemen.

http://www.nederkaart.nl/openstreetmap/open-streetmap-nl-tile-server.html