[OSM-talk-nl] tileserver

Peter Peterse peter at peterse-uithuizen.com
Sun Jan 13 11:42:10 UTC 2008

Hallo Martijn,

Martijn van Oosterhout schreef:

> De script voor de dagelijkse dumps is ook op hypercube:
> http://hypercube.telascience.org/planet/getplanet
> Elke dag wordt de diff gecombineert met de oude (dat duurt enkele
> uren) en dat wordt NL eruit gesneden (weer een uur of zo).
>
> Mvg,

ik heb het script even zitten door te nemen. Echter vanuit een van je
oudere berichten heb ik begrepen dat er op de tile server een postgis
database gebruikt wordt. In het script zie ik een aanroep met mysql.
Waarom ik de interesse heb richting de database is omdat ik een WMS
server aan het opzetten ben, echter de database is snel verouderd. Om
iedere keer een planet file te downloaden en vervolgens te importeren is
een beetje omslachtig.
Vandaar de vragen over de database. Ik hoop dat je mij hiermee een
beetje kunt helpen.

Alvast bedankt,
Peter.