[OSM-talk-nl] Even voorstellen

Martijn Pannevis openstreetmap at panman.nl
Sun Jan 13 16:14:54 UTC 2008

Martijn Verwijmeren wrote:
> Hallo allemaal,
>
> Er was vandaag een bericht op de mailinglijst waarop ik wilde reageren.
> Toen realiseerde ik me dat ik nog niet de moeite had genomen om me voor
> te stellen. Bij deze dus: Ik ben een dertiger die altijd een hoop
> belangstelling heeft gehad voor alles wat te maken heeft met geografie
> en kaarten in het bijzonder.
>
> Iets voor de kerst heb ik OSM ontdekt toen ik op zoek was naar
> kaartdata om als ondergrond te dienen voor iets wat ik zelf aan het
> maken was. Ik heb inmiddels de meest duidelijke "fouten" uit OSM
> [...]
Ah, nog een Martijn!
Misschien tijd voor een wikipagina /Martijns :)
Anyway, ik was net op de OSM nieuwjaarsborrel, en daar had Henk een doos
met een aanzienlijke hoeveelheid GPS'en die van "OSM" zijn. (een heel
andere discussie: wellicht moet OSM een stichting worden oid?)
Wellicht dat je een van deze GPS'en kan lenen?
Groeten,
Martijn Pannevis.