[OSM-talk-nl] tileserver

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Sun Jan 13 19:22:52 UTC 2008

2008/1/13 Peter Peterse <peter at peterse-uithuizen.com>:
> ik heb het script even zitten door te nemen. Echter vanuit een van je
> oudere berichten heb ik begrepen dat er op de tile server een postgis
> database gebruikt wordt. In het script zie ik een aanroep met mysql.
> Waarom ik de interesse heb richting de database is omdat ik een WMS
> server aan het opzetten ben, echter de database is snel verouderd. Om
> iedere keer een planet file te downloaden en vervolgens te importeren is
> een beetje omslachtig.
> Vandaar de vragen over de database. Ik hoop dat je mij hiermee een
> beetje kunt helpen.

Dat script roept alleen mysql aan voor de tile_complexity DB voor t at h,
dat heeft niks met dit hele process to maken.

Ik doe alleen de NL deel, die is een stuk kleiner en laadt vrij snel.
Als je de hele wereld wil doen dan duurt dat inderdaad best lang. In
theorie zou het mogelijk moeten zijn om de diffs direct op de database
te doen, maar de code is niet geschreven.

Maar inderdaad, ik doe niks raar, gewoon elke dag de hele DB vervangen...

Mvg,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/