[OSM-talk-nl] Friese layer op tileserver?

Lambertus osm at na1400.info
Fri Jan 18 10:16:46 UTC 2008

> Nee, maar het zou nu goed moeten zijn. Ik heb ook even de cache voor
> die layer gecleared does het zou nu wel moeten werken.

Prachtig. Ook op de lage zoomlevels is nu alles zichtbaar en straatnamen
doen het ook.

Ook buiten Friesland verschijnen al Friese namen zoals Utecht (Utert),
Zwolle (Swol), Enschede (Ynskede), Groningen (Grins), Den Haag (De Haach)
enz. enz. Leuk om te zien allemaal!

Ik ben dit weekend 'offline' maar volgende week ga ik een persbericht
voorbereiden. Wij hebben eerder zulk soort persberichten verzonden waar ik
graag op voort wil borduren, alleen kon ik ze niet vinden in de wiki. Kan
iemand bestaande teksten mailen of onder een kopje 'Persberichten' ofzo in
de wiki zetten? Alvast bedankt.