[OSM-talk-nl] OSM GPSen merken

Lambertus osm at na1400.info
Mon Jan 21 10:57:51 UTC 2008

Nog een aanvulling: De Garmin Etrex Venture HC heeft 'maar' 24 MB intern
geheugen en geen uitbreidings mogelijkheden zoals dat met micro-SD kaarten
op veel andere modellen wel kan. Aangezien de volledige kaart van Nederland
ongeveer 35 MB in beslag neemt is de Venture HC niet toerijkend om de gehele
Nederlandse kaart in 1 keer te laden wat dus het selecteren van een
specified te mappen gebied vereist.

Mensen die dus op zoek zijn naar een nieuwe Garmin GPS kunnen beter een
model uitzoeken met micro-SD kaart, de 'x' modellen.