[OSM-talk-nl] Installer voor Garmin kaarten

Freek freek_osm at vanwal.nl
Fri Jan 25 21:38:59 UTC 2008

On Friday 25 January 2008, Lambertus wrote:
> - Ik ben ook nog op zoek naar OpenSource software dat kaarten kan
> uitwisselen met Garmin GPSsen. Liefst zowel voor seriele als USB
> protocollen waarbij ik persoonlijk USB het belangrijkst vind.

Ik heb pas QLandkarte eens geprobeerd. Dat lijkt wel wat te doen (tracks en zo
downloaden lukte wel), maar ik kreeg hem nog even niet zo ver om ook
daadwerkelijk een kaart te versturen. Deze zou het ook moeten doen voor GPSen
met een seriƫle aansluiting. Bovendien is het cross-platform.

Ik denk dat ik hem met een beetje moeite wel zover moet kunnen krijgen kaarten
uit te wisselen (dat zou hij nl. eigenlijk al moeten kunnen...), maar heb er
zelf geen behoefte meer aan (microSD als mass storage werkt ook). Als er
interesse voor is wil ik er nog wel een keer naar kijken.

--
Freek