[OSM-talk-nl] Carnaval Definitief

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Sat Jan 26 07:42:39 UTC 2008

Gaaf!

Ik vind het jammer dat er zo negatief op wordt gereageerd. Ik ben dat
van deze gemeenschap niet gewend en hoop dat we wat constructiever met
elkaars ideeën en producten kunnen omgaan.

Perlscripten is voor mij te lang geleden. Ik hoop dat iemand dat oppikt.

Als het er straks inzit, dan lijkt het me leuk als er iets aan de
stylesheet van mapnik wordt getweakt voor OSM - The Carnaval Edition.
Zodat de plaatsen die een carnaval-naamtag hebben extra groot /
duidelijk worden gerenderd, of in een wat speelser lettertype, of met
een symbool van een prinsenhoofddeksel (hoe heet zo'n ding) erbij. Ik
ben benieuwd of iemand dat kan.

Ben erg benieuwd naar het resultaat!

--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.handsomedevil.nl/

Op 26 jan 2008, om 01:51 heeft Stefan de Konink het volgende geschreven: