[OSM-talk-nl] Carnaval Definitief

Stefan de Konink skinkie at xs4all.nl
Sat Jan 26 11:57:20 UTC 2008

On Sat, 26 Jan 2008, Martijn van Exel wrote:

> Ik vind het jammer dat er zo negatief op wordt gereageerd. Ik ben dat
> van deze gemeenschap niet gewend en hoop dat we wat constructiever met
> elkaars ideeën en producten kunnen omgaan.

:)

Ik zag net dat het toe was gevoegd, had iemand nu al gekeken welke namen
we niet hebben toegevoegd, zodat dat een handmatige actie kan worden?

Eigenlijk zouden we een wikipagina moeten hebben. Copy/Paste de wikipedia
pagina naar onze wiki, en vink even af welke plaatsen er al in zitten, en
welke niet.

Nu wil ik nog 1 ding naar boven brengen. Wij doen nu een mash up van de
GNU Free Documentation License (wikipedia) en de Creative Commons (osm).
In hoeverre is dat compatible? Ik zou een enorme voorstander zijn om op
die Carnaval_plaatsnamen pagina op Wikipedia een klikbare map te plaatsen
:) ...nogmeer PR.

Stefan