[OSM-talk-nl] Carnaval Definitief

Stefan de Konink skinkie at xs4all.nl
Sat Jan 26 13:16:25 UTC 2008

On Sat, 26 Jan 2008, Joris Meijerink wrote:

> Ik heb met xls een lijst gemaakt die de lijst van wikipedia en de lijst
> die hier op de mailing is verschenen met elkaar vergelijkt en de
> missende steden aangeeft. Makkelijk om de rest even te kunnen aanvullen,
> 131 van de 454.
>
> Best leuk om te zien dat we relatief snel zo een aangepaste kaart kunnen
> produceren, misschien leuk om dat, als er een persbericht komt, te
> vermelden.

Ik denk dat een hele goede OSM applicatie zou kunnen zijn dat je een soort
framework hebt om heel snel een eigen kaart te maken. Dat je daadwerkelijk
door middel van semantische relaties dingen kan tonen en on-the-fly kan
genereren. Wellicht is een andere thread even over brainstormen :)

> gr Joris
>
> ps. leuk dat ik een "goed" idee heb kunnen aandragen, ook al heeft het
> geen ISO code ;)

positief++ :)

Stefan