[OSM-talk-nl] OSM Carnaval - losse eindjes

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Sun Jan 27 15:01:29 UTC 2008

Ik geloof wel dat Wikipedia een goede plek is om de Carnavalsnamen van
plaatsen bij te houden in algemene zin, daar hoeven wij geen aparte
lijst van bij te houden, daar ben ik het helemaal mee eens.
Schoenmaker blijf bij de leest.
Maar nu hebben wij een Carnavalskaart gemaakt, en als daar straks
ruchtbaarheid aan wordt gegeven dan wil je dat mensen die gaan kijken
ook meteen worden geconfronteerd met het open karakter van de kaart:
klopt er iets niet? Ontbreekt er iets? Vul zelf aan! Het forum dat ik
voor ogen zie is dan ook zuiver bedoeld om zoveel mogelijk mensen in
staat te stellen om mee te discussiëren over de OSM-carnavalskaart,
bij gebrek aan een mogelijkheid om rechtstreeks in de kaart bij te
werken. Als je bezoekers verwijst naar een Wiki die niets met OSM te
maken heeft, dan wordt het volgens mij niet duidelijk dat je als
gebruiker rechtstreeks invloed kunt uitoefenen op de kaart.

--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 27 jan 2008, om 14:59 heeft joris meijerink het volgende geschreven: