[OSM-talk-nl] Invoegen laatste carnavallijst? was: Persbericht"OpenStreetMap maakt gratis kaart in de Friese taal"

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Mon Jan 28 21:52:24 UTC 2008

Ik ga mee met dit voorstel. Samenvattend dus een lichtgrijze kleur
voor de niet-gecarnavaliseerde namen op de Carnavalskaart, en geen
onderscheidende opmaak voor de Friese namen op de Friese kaart.

--
martijn van exel -+- mvexel at gmail.com -+- http://www.schaaltreinen.nl/

Op 28 jan 2008, om 21:59 heeft Eugene van der Pijll het volgende
geschreven: