[OSM-talk-nl] Over mijn vorige mail

Hans Bakker hansmbakker at gmail.com
Mon Jan 28 22:55:37 UTC 2008

Ik vraag me af of er een praktische limiet zit aan de hoeveelheid data
die je in de database kan en wil hebben... Op een gegeven moment kun
je wel alles erin gaan zetten maar wordt de database een enorm log
geval lijkt me. Aan de andere kant is het wel handig om alles op 1
plek te hebben, in eigen beheer.

Of is het handiger om dingen op te splitsen? Is het uberhaupt mogelijk?

Misschien wil la fonera wel samenwerken voor die wifi hotspots.
Volgens mij zijn er wel meerdere kaarten van hotspots trouwens.

Hans

Op 28-01-08 heeft Stefan de Konink<skinkie at xs4all.nl> het volgende geschreven: