[OSM-talk-nl] Restpuntjes Friese kaart

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Tue Jan 29 21:11:28 UTC 2008

2008/1/29 Lambertus <osm at na1400.info>:
> - De pagina titel is nu 'NL tileserver' zou dat 'Fryske kaart (NL
> tileserver)' kunnen worden ofzo?

Ok, goed idee...

> - Het kader van de info box heeft een span in % volgens mijn aangezien die
> breder wordt wanneer ik de kaart fullscreen zet. Volgens mij kan het kader
> ook met een vast aantal pixels ingesteld worden zodat deze netjes om de
> tekst komt.

Ja, maar hoeveel pixels? Dat hangt natuurlijk weer af van de scherm
van de gebruiker. Je kan misschien de afstand in em geven of zoiets.

> - In het kader zou het mooi zijn als de tekst zowel Fries als Nederlands
> staat:

Nou ik heb iets erin gezet, plus iets over de forum, kan je het even bekijken?

> - De RD en Lon/Lat informatie vind ik persoonlijk niet van belang op deze
> kaart en mag dus uitgezet.

Lon/Lat is wel handig als mensen iets willen aanwijzen. De RD is
gewoon iets dat ik erop gedaan heb. Is het uberhaupt interressant,
anders haal ik het overal weg.

> - Misschien dat er nog een linkje ergens kan met de tekst:
> "Reageer/Reagearje" die wijst naar:
> http://forum.openstreetmap.org/viewforum.php?id=17.

Hmm, als link op de map zelf, zou kunnen...

Voor de duidelijkheid, alle kaarten (frysk/carnavals/mapnik/etc) zijn
allemaal van dezelvde bestand met wat extra javascript. Afhankelijk
van de host die je aangeeft kan op het ogenblik worden aangepast:

- De start locatie
- De tekst boven links

Andere dingen komen nog.

Mvg,