[OSM-talk-nl] Restpuntjes Friese kaart

Lambertus osm at na1400.info
Tue Jan 29 21:47:00 UTC 2008

> Ok, goed idee...

Maar nog niet aangepast? Titel is nl. nog steeds 'NL tileserver'.

> Ja, maar hoeveel pixels? Dat hangt natuurlijk weer af van de scherm
> van de gebruiker. Je kan misschien de afstand in em geven of zoiets.

Euhm, nou ik dacht dat de tekst een vast font + grootte heeft waardoor de
breedte altijd dezelfde hoeveelheid pixels zou kunnen zijn. Maar als dat
niet zo is, dan vind ik de nieuwe huidige oplossing ook goed (beter dan de
oude).

> Nou ik heb iets erin gezet, plus iets over de forum, kan je het even
> bekijken?

De tekst 'Meer informatie (Engels)' was bedoeld voor de link naar de info
pagina die je gemaakt had. En ik dacht dat het 'het forum' is i.p.v. 'de
forum'.

> Lon/Lat is wel handig als mensen iets willen aanwijzen. De RD is
> gewoon iets dat ik erop gedaan heb. Is het uberhaupt interressant,
> anders haal ik het overal weg.

Ok, de RD kan van deze layer af. Op de andere kaarten kan het prima blijven
staat wat mij betreft.

> Hmm, als link op de map zelf, zou kunnen...

Als het niet te moeilijk is zou het wel een mooi plekje hebben in de rechter
boven hoek boven het + teken. Dan is het wat duidelijker echt onderdeel van
de kaart denk ik.

> Voor de duidelijkheid, alle kaarten (frysk/carnavals/mapnik/etc) zijn
> allemaal van dezelvde bestand met wat extra javascript. Afhankelijk
> van de host die je aangeeft kan op het ogenblik worden aangepast:
>
> - De start locatie
> - De tekst boven links
>
> Andere dingen komen nog.

Oh, ok. Ik vind dat het zo ook al fantastisch gaat met de tileserver, de
rest komt misschien nog wel eens. Good work, bedankt!