[OSM-talk-nl] samenwerking OpenStreetMap en SoftwareFreedomDay ?

Rob rob at coolbegin.com
Wed Jul 16 21:09:33 UTC 2008

Op 16 juli 2008 18:01 heeft Milo van der Linden
<mlinden at zeelandnet.nl> het volgende geschreven:
> - - Welke hacks, mashups en custom applicatie initiatieven zijn er
> momenteel?
>
> Ik durf heel voorzichtig te concluderen dat heel veel mensen op eigen
> initiatief soms hele mooie en bruikbare applicaties maken, maar dat een
> totaalbeeld en synergy ontbreekt.

Dat concludeerde ik een tijdje geleden ook al..    als je ziet hoe
vaak het "bug reporting" wiel opnieuw is uitgevonden ;)
toen heb ik eens op irc gevraagd of er al een wiki page was met een
overzicht van alle lopende projecten, maar die is er (nog steeds)
niet..
heb zelf ook nog niet de tijd genomen om zo'n pagina aan te maken
(shame on me.. maarja druk druk)

Rob