[OSM-talk-nl] samenwerking OpenStreetMap en SoftwareFreedomDay ?

Milo van der Linden mlinden at zeelandnet.nl
Wed Jul 16 21:43:45 UTC 2008

Is het dan misschien een idee om onder de nederlandstaligen een
inventarisatie te maken en daarbij een opsomming te maken op:
- - programmeertaal (b.v. python, java, perl,c,c++)
- - functionele toepassing (viewer, mobiele viewer, editor, renderer,
import script etc.)

en dan te kijken of we mensen aan elkaar kunnen knopen?(Mits ze dat
willen natuurlijk)

Zoals ik al aangaf ben ik geen hardcore programmeur, maar ik wil wel
faciliteren door me in te zetten om mensen te motiveren dingen samen te
doen en daarvoor ook ruimte te bieden en ondertussen een projectenlijst
samen te stellen op de wiki.

Met kleine teams (2 a 4 man) heb je de perfecte basis om een project net
even van hobby naar succesvol te tillen!

Mijn persoonlijk streven zou dan zijn:
- - wat minder projecten
- - projecten die er zijn een boost geven zodat ze kunnen verbeteren.

(Ik wil dit onderwerp ook graag op de agenda van de software freedom day
hebben)