[OSM-talk-nl] Verjaardagsfeestje in Londen > Wie gaat?

Henk Hoff osm at toffehoff.nl
Fri Jul 25 00:23:17 UTC 2008

Stefan de Konink schreef:

> Ga je nog kritische vragen stellen?

Ik ben gelukkig hier niet op aarde om alleen kritische vragen te stellen
;-)

> Is Ryanair vanaf Eindhoven zoveel duurder dan? Het enige wat je bij
> Ryanair in de gaten moet houden tov Easyjet tarief, dat er nog een
> treinkaartje bij moet... (en die zijn via internet van te voren wel
> goedkoop)

Bremen is voor mij ongeveer even ver weg als Eindhoven of Schiphol ....
(iig qua tijd). En vanaf Eindhoven kost de reis (incl belastingen) ruim
100 euro (voor eind augustus). Hebben noordelingen toch nog ergens een
voordeeltje ;-)
Trouwens, voor de oosterlingen onder ons: vanaf Munster/Osnabruck kun je
ook voor een schappelijke prijs naar londen met AirBerlin.com

Gr,
Henk