[OSM-talk-nl] Verjaardagsfeestje in Londen > Wie gaat?

Martijn van Exel mvexel at gmail.com
Fri Jul 25 07:16:25 UTC 2008

Henk en anderen,

Ik denk erover, het lijkt me ontzettend leuk etc., maar de kans dat ik
ga is niet heel groot, enerzijds omdat mijn weekends te vol raken en
anderzijds om financiële overwegingen. Bijkomend: het hack weekend is
ook aanstaande, waar ik veel van die lieden ook alweer zie.

Denk in elk geval wel aan de vliegtax ;) €11,25 per reis gemaakt
vanuit NL (€45 intercontinentaal)
Martijn

Op 25 jul 2008, om 01:34 heeft Henk Hoff het volgende geschreven: