[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk Midden Delfland

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Sun Mar 2 09:58:59 UTC 2008

Hoi allen,

Ik heb gisteren inderdaad een rondje schipluiden gedaan. Bij
mij was de wind flink tegen op de heenweg, (langs het golfterrein)
Heb de knooppunten op de wiki gezet.
Ik wilde gaan starten met het relationeel taggen van de routes.

Voorstel:

type = route
network = bicycle
network = rcn
name= md-xx-yy      waarin:

md = afkorting midden delfland
xx = knooppunt vanaf
yy = knooppunt naar

Ik denk dat dat iha voor de knooppunten in
dit type netwerk een goede tagging is. De  md
afkorting voorkomt verwarring met andere knooppunten.

Voor de nationale routes
die hier ook lopen
geven we dan aanvullend (?)

network = rcn
name = LF31  , LF11 etc

Voor lokale rondjes met een naam
is dat dan tevens:

network = rcn
name = brandersstadroute , prinsenroute   enz

Correcties, aanvullingen SVP
Wie schets nog even hoe het dan gaat met meerdere routes op een traject ??

Gert