[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk Midden Delfland

Joris Meijerink meijerink at gmail.com
Sun Mar 2 12:03:04 GMT 2008

Gelukkig heb je hem weer terug gevonden.

Ik heb gisteren de Fiertsroute wiki pagina
http://wiki.openstreetmap.org/index.php/Fietsroutes opnieuw opgemaakt en
wat dingen gewijzigd, niks fundamenteels. De informatie stond doorelkaar
en was soms niet helemaal duidelijk.

Twee punten die nog niet duidelijk zijn:
-Lokale routes, is daar nog meer informatie bij nodig, het lijkt me
handig de wegen een tag lcn_ref = "naam" mee te geven. Om dezelfde reden
als bij de LF-routes, het makkelijk kunnen herstellen van de relatie.

-Hoe om te gaan met de a / b versie van de LF routes. Het lijkt me beter
daar 1 lijn in aan te brengen ipv de 2 mogelijkheden die er nu zijn.

gr Joris