[OSM-talk-nl] gevraagd: mapserver map file voor postgis osm2pgsql db?

Peter Peterse peter at peterse-uithuizen.com
Sun Mar 2 12:23:39 UTC 2008

Hallo Richard,

Ik heb een Mapserver configuratie gemaakt.

OSM data ingelezen in postgres en gesplitst in verschillende tabellen.
Ik heb het idee dat dit sneller werkt als een grote tabel.

Het is nog geen google-alike map maar misschien kun je er wat mee.

Als je een verbetering heb gemaakt laat het dan even weten.

Succes en zoals Milo al eerder melde "Happy hunting"

Groeten,

Peter.