[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk Midden Delfland

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Sun Mar 2 13:13:29 GMT 2008

Fijn Rob, ik begin echt te geloven dat we binnen
aanzienlijke tijd de eerste fietskaart kunnen draaien.

Wat ook heel erg leuk is, maar best wel moeilijk te maken,
is een aantrekkelijkheidsfactor.
Op de Michelin kaarten ken je wel die groene wegen
door mooie gebieden.
Voor elk deel van de fietsroute zou je kunnen bepalen of
de afstand tot fietsonvriendelijke zaken en fietsaantrekkelijke
zaken groot genoeg is (autoweg= -  bos =+  molen= +   ver weg van wegen = +   water vlakbij= + )
en conform  de uitkomst de "stroke"  half groen maken.
Niet iets voor een weekendje programmeren, maar wel MEERWAARDE.
Ook user feedback kan dan worden meegenomen.

Ander vraag:

Sommige delen van de midden delfland routes gebruiken een
veerboot. Van de week stuitte ik bv op de route 71-66,
en bleek dat er helemaal geen veer was.
(ik denk alleen met mooi weer of weekend)
Moeten we dat stukje anders "stroken" ?
Bijv met een rode band ?

Gert