[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk Midden Delfland

Rob rob at coolbegin.com
Sun Mar 2 13:00:51 GMT 2008

ik ben bezig met de rendering van de fietskaart op de nl tile server
helaas functioneerde het vanmorgen niet meer, dus kan (nog) niks laten zien
maar voor de rendering ben ik aan het kijken naar de echte fiets kaartjes
deze hebben voor de weg rendering nog een onderscheid in :
- autovrij
- onverhard
- verbindingstuk (tussen routes)

dan hebben ze nog hellings aanduiding.. alleen voor in limburg interessant
denk ik

de knooppunt weergave is ook afhankelijk van het land/streek.. niet nodig
lijkt me

verder zijn de volgende objecten nog aardig om op de kaart te zetten
- vvv kantoor, infokantoor (is daar al een tag voor ?)
- parkeerplaats
- station
- historisch monument
- cafe, restaurants, fietscafe? fietshotel? fietsverblijf? fietscamping?
fietsverblijf? fietsjeugdherberg? fietstrekkershut?
- kerk, abdij, kasteel
- molen
- jachthaven, veerpont
- museum, attractie
- fietsverhuur
- startpunt wandelgebied

ik zie ook dat ze een kilometer aanduiding hebben tussen de knooppunten,
maar dat is toekomst muziek