[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk Midden Delfland

Rob rob at coolbegin.com
Sun Mar 2 16:49:04 UTC 2008

de fietskaart is weer up and running, met dank aan kleptog, apache was
beetje van slag vanmorgen
http://tile.openstreetmap.nl/~rubke/fietskaart/index.html

heb nog wel paar vraagjes
- wat moet niet meer op de kaart verschijnen ?
-- heb nu alle straatnamen uit en ook de bordjes van de snelwegen,
rijkswegen enz..
-- de eenrichtings pijltjes misschien weg ? deze gelden meestal niet voor
fietsers
-- tracks ? tja mountainbikers vinden deze wel nog nuttig ;)

- hoe renderen we cycleways, ik heb nu een wit met een groene rand ipv het
dunne blauw wit gestreept lijntje

- routes highlight is me nog niet gelukt, maar er zijn ook niet veel wegen
met fiets tags

- volgens mij is er nog geen tag voor picknick tafels ? zeer belangrijk
uiteraard ;)
- kapel is volgens mij ook nog geen tag voor
- recreatiedomein ?
- natuurreservaat of wandelgebied
- bezoekercentrum
- fietsverhuur moet meer gelogd worden, ik vind geen nodes in Nederland

graag feedback
Rob