[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk Midden Delfland

Jo ml at winfix.it
Sun Mar 2 19:17:42 GMT 2008

Rob schreef:
> de fietskaart is weer up and running, met dank aan kleptog, apache was
> beetje van slag vanmorgen
> http://tile.openstreetmap.nl/~rubke/fietskaart/index.html
> <http://tile.openstreetmap.nl/%7Erubke/fietskaart/index.html>
>
> heb nog wel paar vraagjes
> - wat moet niet meer op de kaart verschijnen ?
> -- heb nu alle straatnamen uit en ook de bordjes van de snelwegen,
> rijkswegen enz..
> -- de eenrichtings pijltjes misschien weg ? deze gelden meestal niet
> voor fietsers
> -- tracks ? tja mountainbikers vinden deze wel nog nuttig ;)

> [...]
Hallo Rob,

Bedankt om België ook mee te renderen. Ik ben voornamelijk rond Leuven
bezig en Eimai rond Antwerpen. Ik zie wel de knooppunten, maar niet de
routes ertussenin. Ik heb die volledig volgens de normen getagd met
relaties. Ze verschijnen wel op Andy's kaart. Is dat nog niet
geïmplementeerd? Ik hoop wel dat jullie niet volgens andere normen gaan
werken. Wat wij doen hier in België staat hier:

http://wiki.openstreetmap.org/index.php/WikiProject_Belgium/Conventions/Cycle_Routes

Voor LF-routes wijken we een beetje af van wat jullie doen. Ik hoop dat
we voor de rest wel zo veel mogelijk op dezelfde lijn kunnen blijven.

Polyglot