[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk Midden Delfland

Martijn Verwijmeren cartinus at xs4all.nl
Sun Mar 2 20:42:09 GMT 2008

On Sun, 02 Mar 2008 20:17:42 +0100
Jo <ml at winfix.it> wrote:
> Voor LF-routes wijken we een beetje af van wat jullie doen. Ik hoop
> dat we voor de rest wel zo veel mogelijk op dezelfde lijn kunnen
> blijven.

Wat mij opviel dat jullie IMHO beter doen (en de duitsers ook) is de
hele ref taggen dus voor LF4 ref=LF4 en niet ref=4. Je zou gek op staan
te kijken als op een wegenkaart plotseling alleen nog maar 2 i.p.v. A2
op de snelwegschildjes staat.

Volgens mij is dat taggen van halve refs begonnen omdat Andy die letters
niet mooi vond in z'n kaart. Maar zoals de laatste weken op [talk] vele
malen is herhaald: Je hoort niet te taggen voor de renderer, je hoort
te taggen wat het is. Als hij geen letters wil zien, dan kan hij ze er
ook afhalen tijdens de import van de data.

Groetjes,
Cartinus