[OSM-talk-nl] Enschede Party

Martijn Pannevis openstreetmap at panman.nl
Wed Mar 5 18:05:29 UTC 2008

Lambertus wrote:
> [...]
Geen idee of er een beter rapport komt dan dit, maar ik kan een paar
vragen wel beantwoorden:

Eigenlijk is er min of meer afgesproken dat de status-quo gehandhaaft
blijft voor de NL tilserver. Dat is dus deels nl. tiles serveren, deels
nederlandse projecten (carnavalskaart, etc). Of de garmin kaart daar
binnen past zal door een wijs beraad van oude mannen besloten worden,
maar wie dat zijn weet ik ook niet.
JR online geeft aan bij welke limieten qua verbruik (volgens mij vooral
verkeer) er even contact moet zijn, en sowieso is er 2x per jaar contact
over de huidige status. Wie daarin contactpersoon is moest nog wel
duidelijk worden (of is mij iig niet helemaal duidelijk), maar gezien de
bezetting van de meeting heet hij vast Martijn :).
Niet zeker of dit heel veel meer duidelijkheid verschaft...
Groeten,
Martijn Pannevis.