[OSM-talk-nl] Hoe lokale kopie van planet up-to-date houden?

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Thu Mar 6 13:14:12 GMT 2008

2008/3/6 Lambertus <osm at na1400.info>:
>  Nu heb ik methode 1 al eens geprobeerd maar het duurt uren met 100% CPU
>  belasting voordat een kleine patch is toegepast op een planet file
>  waardoor het qua tijd (en verbruikte energie) niet opschiet ten opzichte
>  van het opnieuw downloaden van de planet file.

Dat is de reden dat ik hypercube gebruik om de daily planets te genereren.
http://hypercube.telascience.org/planet/
Gaat wat sneller en hebben meer mensen wat aan. Van daar download ik
alleen de NL gedeelte...

>  Doe ik iets fout bij het patchen van de planet file? Moet het mogelijk
>  zijn rsync te gebruiken zonder account? Of zijn er nog andere
>  alternatieven om een planet file up-to-date te houden? Is het up-to-date
>  houden van een mysql/pgsql database eenvoudiger/sneller?

rsync kan werken zonder SSH, maar dan moet iemand een rsync server
opzetten,,en die is er niet...

Mvg,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/