[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk Midden Delfland

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Fri Mar 7 19:32:18 UTC 2008

Ik denk dat voor het doel het taggen van alleen de heenweg of alleen
de terug weg al voldoende is. Op de kaart wordt de route veel te vet getekend
om verschil te maken. In het geval dat de afstand tussen beide routes wel
heel groot wordt kan je bij note de volgorde van de nodes verwisselen\

note : 85-86 wordt dan note : 86-85  Later moet ev routing software
daar maar tussen kiezen.

Gert