[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk Midden Delfland

Foppe Benedictus foppe.benedictus at knkv.net
Fri Mar 7 19:52:01 UTC 2008

Als je met relaties werkt en dat is wel het meest logische (omdat er
meerdere rcn-routes over een weg kunnen gaan), kun je de wegen een role
(zo heet dat iig in JOSM) geven, er is geen afgesproken tag voor deze
role, misschien is dat wel handig om af te spreken... Er is wel een tag,
forward of backward, maar als het gaat om knooppunten is het wat lastig
om de richting te bepalen (laag naar hoog nummer?), maar wellicht is dit
wel de beste tag om te gebruiken.

Foppe