[OSM-talk-nl] nationale fietsroute error 500

Martijn Verwijmeren cartinus at xs4all.nl
Sun Mar 9 19:33:06 GMT 2008

Hallo,

Server Error 500 (Internal Server Error) kan van alles betekenen. Maar het
feit dat je hem zowel bij uploaden als downloaden krijgt wijst er volgens mij
op dat de server om een andere reden (dan LF1) in de knoop zit. Gewoon te
druk of zo.

Ik zou da data bewaren en het over een paar uur of morgen nog eens proberen.

Als je foute/onbruikbare data probeert te uploaden dan krijg je meestal Server
Error 412 (Precondition Failed). Als wat je download en wat al in JOSM staat
niet bij elkaar passen, dan krijg je geen server errors, maar een conflict
melding van JOSM.

Groetjes,
Cartinus