[OSM-talk-nl] nationale fietsroute error 500

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Mon Mar 10 07:57:34 GMT 2008

Martijn,

Bij het samenstellen van een fietsroute relatie, sleecteer ik
al scrollend over de kaart brokjes weg en voeg deze
aan de relatie toe. Het gaat fout elke keer:

Ik selecteer een route en voeg deze toe, ontdek
dat aan het eind deze gesplitst moet worden (te lang dus).
Ik weet niet zeker of ik dit brok weg dan wel of niet verwijderd heb
(uit de relatie memberlist) VOORdat ik dit brok weg ga splitsen.
(Dat komt omdat de relatie list wel eens niet chronologisch is en ik
misschien het verkeerde deel delete)
Na het splitsen kan ik deze relatie vrijwel nooit meer uploaden,
Geeft niet hoeveel members ik ook weghaal.
Je moet gewoon opnieuw beginnen met de hele relatie.

Zoals Jo zegt, Ik heb ook ontdekt dat er dubbele wegen ontstaan, en ik
Heb de neiging te geloven dat JOSM wegen zelf verdubbelt,
tijdens het knoeien met relaties in relatie to bovenstaand probleem.
Het is nu 3 x voorgekomen, maar mijn waarneming is nog niet consistent.

Gert