[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk Midden Delfland

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Tue Mar 11 18:46:36 GMT 2008

Tot nu toe heb ik alleen
knooppunten van een rcn_ref  voorzien,
en routes aangemaakt met relaties.
Geen ways gemarkeerd.

Gert

________________________________

Van: talk-nl-bounces at openstreetmap.org namens Rob
Verzonden: di 11-3-2008 16:53
Aan: OpenStreetMap NL discussion list
Onderwerp: Re: [OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk Midden Delfland

Hoi Gert

Ik ben druk aan het mailen met Andy (gravitystorms) over hoe ze de
route data parsen en ideeen aan het uitwisselen (oa hoe wij dingen
renderen). Schijnbaar is z'n parsing niet echt optimaal omdat de
relations helemaal achterin de bz2 file zitten en ze elke weg meerdere
keren moeten parsen..

Ik zal vanavond de cache eens legen en wat dingen/styles aanpassen die
op we wiki staan
ik wil zowiezo eens proberen wegen van een highlight te voorzien die
een rcn of lcn tag hebben.

Groeten
Rob

Op 11-03-08 heeft Gert Gremmen<Administrator at ce-test.info> het