[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk Midden Delfland

Rob rob at coolbegin.com
Tue Mar 11 23:32:28 GMT 2008

ik ken een paar wegen die zo getagged zijn (die gebruik ik als test)
helaas werkt het van geen kant.. en ik heb helaas te weinig rechten om
te kijken in de database wat er wel en niet in zit (tags worden vrij
beperkt geimporteerd, alleen wat nodig is ...)

ik heb nu ook de grens rendering aangezet, helaas gaat nu ook de
provincie grens mee (kan dit niet beperken met border_type=nation
omdat deze niet in de db zit)

tot zover..