[OSM-talk-nl] Fietsknooppuntennetwerk Midden Delfland

Martijn van Oosterhout kleptog at gmail.com
Wed Mar 12 09:11:40 UTC 2008

2008/3/12 Gert Gremmen <Administrator at ce-test.info>:
>  Bedankt.
>  Ik zie nog geen nieuwe data, wordt deze
>  wel bijgewerkt ?
>
>  Martijn :
>  Ook de standaard NL-tileserver krijgt geen nieuwe data meer,
>  Nieuwe fietspaden van een week oud staan ook daar nog niet op.

De daily diffs zijn een week uit de lucht geweest en dus zijn een
heleboel dingen achter. Zoals bijvoorbeeld ook de coastline
checker....

http://hypercube.telascience.org/~kleptog/last_update.txt

Geeft aan dat het niet is geupdate sinds 2 Maart. De NL server zal ook
zoiets zijn. Vandaag of morgen is er een nieuwe weekly dump en zal het
weer allemaal goed komen.

Mvg,
--
Martijn van Oosterhout <kleptog at gmail.com> http://svana.org/kleptog/