[OSM-talk-nl] celldb.org live

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Wed Mar 12 15:09:28 GMT 2008

Mijn eerste vraag is als ik dat lees:

Wat kunnen we daar in hemelsnaam mee. We hebben
toch GPS en straks  Galileo ??

Het argument dat ik eerder las, dat je niet altijd een gps hebt,
is naar mijn idee binnenkort achterhaald. Zelfs de goedkopere
GSM hebben

Verder is de nauwkeurigheid van de plaats niet beter dan je op grond
van gezond verstand ook al hebt (of zou moeten hebben).

Maar ik geef mijn opinie graag voor een goed beargumenteerd
stuk waarin het nut en nauwkeurigheid aangetoond wordt.

Gert Gremmen