[OSM-talk-nl] Garmin kaarten met contour data (hoogtelijnen)?

Lambertus osm at na1400.info
Fri Mar 14 08:53:37 UTC 2008

Zeg stadjer, kom eens een middag mee fietsen op de Veluwe. Ik hoop dat
je conditie goed getraind is door die enkele bruggetjes de grachten over
anders kon je nog wel eens voor een verrassing komen te staan... :P

Hoogtelijnen te over in Nederland als je wilt. Zeker als je ze per 10m
definieert dan zie je zelfs de dijken rond de noordoostpolder terug als
hoogtelijnen. Er zal zeker wat gespeeld moeten worden met de definities
van de hoogtelijnen aangezien ik de kaart er in MapSource niet veel
beter op vind worden met een overvloed aan hoogtelijntjes.