[OSM-talk-nl] Garmin kaarten met contour data (hoogtelijnen)?

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Sun Mar 16 12:15:37 GMT 2008

Wat zijn de horizontale lijnen ???

Ik kan mij voorstellen dat deze data in fietskaarten
aanleiding kan geven om de rendering aan te passen, daar
waar de klim steil wordt. Ook kunnen we zo
een profiel van een route maken (a la tour de france).
Ik kan mij voorstellen dat van elke way de begin en eindhoogte
in een tag worden weergrgeven.
Op basis van deze data moet dat automatisch (scriptje) kunnen.
Blijft nog dat een (1) way over een heuvel gaat en begin en einde
even hoog kunnen zijn. In NL moet dat geen onoverkomelijk probleem zijn.
In belgie wel denk ik.

Gert