[OSM-talk-nl] Garmin kaarten met contour data (hoogtelijnen)?

Lambertus osm at na1400.info
Mon Mar 17 08:57:01 GMT 2008

Gert Gremmen wrote:
> Wat zijn de horizontale lijnen ???

Wat bedoel je met horizontale lijnen? Ik heb het plaatje nog eens
bekeken en zie geen horizontale lijnen...

> Ik kan mij voorstellen dat deze data in fietskaarten
> aanleiding kan geven om de rendering aan te passen, daar
> waar de klim steil wordt.

De SRTM data zou daar voorlopig prima geschikt voor zijn denk ik. Die
kun je dan beter direct gebruiken in scripts/programma's dan deze info
weer uit de Garmin kaarten te filteren.

Imho, idem als hierboven.