[OSM-talk-nl] OV layer op de NL server

Gert Gremmen Administrator at ce-test.info
Sun Mar 16 14:10:37 UTC 2008

Ik zal vanavond , uitgaande van de onderstaande
tags, de 2 busroutes in delft inkloppen, als probeersel.

Wie gaat er dan pogen om de haltes en routes op de OV-layer
te krijgen ??

Ik denk dat overleg met Rob tot de snelste resultaten
Leidt, omdat hij al een end op weg is (hoop ik)
Met het weergeven van de fietsroutes....

Gert