[OSM-talk-nl] Kaart generator

Henk Hoff osm at toffehoff.nl
Thu Mar 20 00:07:01 UTC 2008

Voor wat promo-materiaal voor OpenStreetMap ben ik op zoek naar enkele
afbeeldingen van de kaart van Nederland op A0 formaat. Heeft iemand die
"toevallig"  op de plank liggen of kan die eenvoudig genereren.

Ik ben op zoek naar een algemene van Nederland met een normale
gedetailleerdheid. Daarnaast enkele delen waarop wat meer is ingezoomd.
Ik denk daarbij aan Friesland met de friese naamgeving en
Brabant/Limburg met de carnavalsnaamgeving. En daarnaast ook nog wat
speciale als de fietsknooppunten-versie en een gedetailleerde versie van
Amsterdam (incl de POI's als cafe's enzo).

Is er iemand die me hier aan kan helpen? Voor het geval er nog een keus
is in formaat waarin het aangeleverd kan worden: graag een
vector-formaat... Maar met een zeer groot uitgevallen PNG ben ik ook al
erg blij ;-)

Nogmaals, het is voor groot formaat drukwerk bedoeld (A0-formaat).

Bij voorbaat dank ....

Groet,

Henk Hoff